שלטים לעסקים

שלטי עסקים צריכים בראש ובראשונה להיות ברורים. חשוב מאוד שהשלט יהיה מעוצב באופן נקי ונעים לעין כך שנימשך אליו באופן אוטומטי והעין תוכל לקלוט אותו בטבעיות. שלט לעסק צריך להיות מעוצב באופן מקורי הייחודי אך ורק לעסק שלכם ושלא יעורר אי אלו אסוציאציות על חברות מוכרות או בתי עסק מפורסמים. גם אם אתם מאוד אוהבים לוגו של חברה מסויימת, אל תנסו לחקות!!!
השלט צריך להיות קצר וקולע. אסור לנו לספק יותר מדי אינפורמציה ולהעמיס מידע על בית העסק, זה לא קטלוג שירות ולא אתר האינטרנט שלכם. עליו להיות מייצג בלבד ולהוות גורם ממגנט ללקוחות הרלוונטיים. שלט העסק מהווה את סימן ההיכר שלך ואסור לו להשתמע לשתי פנים- עליו למקד את הלקוחות בדיוק למטרת ומהות העסק.

 
יש לא מעט עסקים שמעמיסים הרבה מאוד מידע לא רלוונטי על השלט שלהם- אם זה בכתיבת שמות ארוכים מדי כדוגמת :" המרכז הארצי להנעלה, הלבשה ושמלות ערב, הכולל בתוכו מתחם אוכל ומשחקים לילידים" – אתם התעייפתם? נראה לכם מגוחך? תאמינו או לא אבל הדוגמא הזאת אינה תלושה מהמציאות ויש המון עסקים בארץ שנוטים להתרברב ולהתפרע בכתיבת השלט ודואגים לכתוב בהנהלת מי המקום.. מי הם בניו ובנותיו? וכו'…(-:

 
לעומת זאת, לא צריך להמעיט בחשיבותו של השלט וליצור שלט קטן מדי שלא קורץ לעין. חוסר נוכחות של השלט יעיד על בית העסק ויגרום לכם להצטייר כמקום לא רציני, המכונה בשפה פשוטה "חאפר" . הקפידו על שלט מסוגנן המרמז על סטייל וטוב טעם.  'ניאון שלטים' מספקים פתרונות שילוט לבתי עסק הכוללים שילוט פנים, שילוט פרסום חיצוני ושלטי חוצות. כל עסק שמכבד את עצמו ויש לו כוונה לחדור לתודעה הציבורית, להפגין נוכחות ולהעביר את המסר הנכון, חייב להשקיע את ההשקעה החד פעמית הכוללת שילוט חיצוני ופנימי!  מומלץ להשאיר את עבודת המיתוג הזאת לאנשי המקצוע של 'ניאון שלטים' המתמחים בעיצוב ופרסום בתי עסק פרטיים, מוסדיים ותאגידים.
אז איך תגעו לבחור שלט נכון לעסק, מבלי ליפול על טעויות קריטיות. קודם כל, אתם חייבים להתחשב בתקציב שיש לכם. שלט הוא אמנם דבר חשוב שמפרה את העסק, אך לא מומלץ להיכנס לחובות בגללו.. לאחר מכן, יש לבדוק את מיקום העסק, את החזות של העסקים השכנים, חשוב להקפיד לא ליצור שלט הדומה לשלטים של השכנים שלכם על מנת שלא תיעלמו בנוף. המטרה שלנו היא לבלוט ולכן חובה על כל בעלים לעשות מחקר שטח לפני ההחלטה. לאחר מכן, תשקדו על המסר אותו אתם רוצים להעביר ואיך תוכלו לעשות זאת בצורה הטטובה ביותר על גבי שלט העסק.  מרגע שגיבשתם דעה מוצקה לגבי המיקום, התקציב והמסר שלכם, 'ניאון שלטים' כבר יעשו לכם את העבודה.
בהצלחה!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן