שלטים בתלת מימד

מה זה אלמנט בנוי?
אלמנט בנוי הינו כל סמל או אות בעל דופן גבוה ליצירת נפח ונוכחות. אלמנטים בנויים עשויים ממגוון חומרים וניתן לעצבם עם או בלי תאורה. השימוש בחומרים שונים מאפשר לעצב את השלט במידות שונות של איכות, עמידות ומחיר, בהתאם לדרישות הלקוח ולטעמו.

 

סוגי החומרים:

קלקר מוקצף
משמש בעיקר ליצירת אלמנטים בפיסול תלת מימד ובחיתוך אותיות לשלוט פנים זמני או קבוע. הקלקר מאופיין בעלויות נמוכות בהשוואה לחומרים השונים, אך   עמידותו נמוכה בדרך כלל, כתלות בתהליך עיבודו הסופי (עם או בלי ציפוי).

 
פי.וי.סי
חומר פלסטי מוקצף המגיע בעוביים שונים, ומשמש ליצירת אלמנטים בעלי עובי של עד 20 מ"מ באמצעות חיתוך. ניתן לשלב חומר זה באלמנטים בנויים ואטומים לאור, עם או בלי תאורה. שלטי פי.וי.סי. מאופיינים בעמידות לאורך זמן.

 
פרספקס
השימוש בחומר זה הוא בעיקר באלמנטים בנויים בעלי תאורה פנימית, בשל היותו חדיר לאור, עמיד לאורך זמן וניתן לעיצוב בשלל גוונים.

 
פוליקרבונט
הפוליקרבונט משמש בעיקר לאלמנטים בעלי תאורה פנים אשר נמצאים באזור נגיש לקהל ולאנשים. החומר הינו בטיחותי, חזק מאוד ואינו נישרף או נישבר. חומר זה מציע מענה טוב ליצירת מוצרים שונים, כולל מדפים וסטנדים. הפוליקרבונט אינו זול, אך עם זאת, יתרונותיו מצדיקים את ההשקעה.

 
אלומיניום פליז נחושת פח
חומרי המתכת השונים משמשים בעיקר ליצירת אלמנטים המאופיינות באיכות ובעמידות לטווח הארוך. אלמנטים אלה ניתנים לייצור עם או בלי תאורה ובעוביים שונים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן