סוגי שלטים לעסקים

בעולמנו היום, יש מגוון רחב של טכנולוגיות המשמשות לעיצוב ויצירת שלטים. 'ניאון שלטים' מחזיקה בציוד חדשני המאפשר ליצור את כל העולה על דמיונכם.

 
יש סוגים רבים של שלטים ולכל סוג ייעוד שונה:
שלטי בד- חומר הבסיס הוא בד ועליו ניתן להדפיס אותיות בצבעים חזקים . סוג זה מתאים יותר לשילוט פנים או לתצוגות וכנסים.
שלטי מתכת- חומר הסיס במקרה זה הוא סוג מסויים של מתכת- אלומניום או פלדה בדרך כלל. על השלט עצמו ניתן לחרוט אותיות ולוגו או לחילופין להדביק את הפרסום. שלטים אלה עמידים מאוד מפני תנאי סביבה קשים כמו גשמים או יובש וחולות ומתאימים יותר לאיזורי אקלים קשה. שלטים אלה לא מספקים מראה יותרקתי לבעלי עסקים ולכן עדיף להתשמש בהם לפירסומים ולא כשלטי עסק. בנוסף, מאוד מתאמים לאתרי בניה – פירסומים והכוונות, ולשילוט חוצות. את השלט הסופי מקיפים במסגרת עץ או מסגרת לבחירה. סוג זה של שילוט הוא זול יחסית.

 
אותיות חתוכות (ללא תאורה) – בדרך כלל מדובר על בניית אותיות מחומר פולימרי דחוס ויציב – פוליסטירן או פוליונילכלוריד המוכר כ-PVC. האותיות או הלוגו עוברים חיתוך בלייזר בדיוק לפי העיצוב שאתם בוחרים והצבע שאתם רוצים. צורת שילוט זו היא מאוד נפוצה לשילוט תוך משרדי או תלייה על גבי קירות. זה מקנה מראה מאוד יוקרתי וסטייליסטי. משדר המון השקעה, רוגע, מספק גוון ומראה טוב לקיר המשרד, המסדרון או הכניסה. סוג זה מאוד מושך את העין מרחוק והתוצאות איתו מאוד מרשימות. ארגזי תאורה- שלטים המתאימים מאוד לחלק החיצוני והמרשים של בתי עסק. אלו הם גופים המוארים מבפנים ומציגים בצורה מאוד בולטת את שם העסק והלוגו. בדרך כלל ניתן לעטר אותם עם מסדרת מוארת באור צבעוני, מהבהב או קבוע.  הגופים בנויים מפח או מאלומיניום שהם חומרים מאוד עמידים במזג האוויר הישראלי. הרקע עצמו של הגוף, בעצם החזית, עשויה מפרספק שעליו נין להדביק את הכיתוב ומאחור נמצאים גופי התאורה.

 
על הגופים הללו יש אפשרות אחרת מהדבקת הכיתוב והיא מתיחה של בסיס מודפס המעביר אור- מאוד נפוץ.  שלטי ניאון- אם מתחשק לכם להרגיש כמו בוגאס, זה השלט הנכון בשבילכם. שלטים מעוצבים המוארים בתאורת ניאון מדהימה. השלט עושה את העבודה ומושך המון תשומת לב חיובית. מתאים מאוד למסעדות, ומועדונים. האותיות זוהרות גם ביום וגם בלילה.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן