שלטים לעסקים בירושלים

"ניאון עיצובים" ממוקמת בגבעת שאול, ירושלים. החברה מחזיקה בצוות עובדים מסור ומהימן. כל אחד מהעובדים מקצועי בתחומו ונחשב מהטובים ביותר בתחום. הצוות שלנו מספק לכם חווית עיצוב ומלווה אתכם בהליך יצירת התדמית לבית העסק, עיצוב לוגו בהתאם לאופי החברה והתאמת שלט לפי דרישות הלקוח והעסק.

בנוסף, החברה משתמשת במכונות וציוד חדיש, אשר מאפשר לייצר שלטים מחומרים איכותיים ועמידים אשר מחזיקים תקופה ארוכה מאוד ויהיו ייחודיים רק לכם.  החברה דוגלת במתן שירות אדיב ומסביר פנים, מחירים נוחים והתאמת השלט ליכולותיו וצרכיו של הלקוח. ב"ניאון עיצובים" דואגים שכל לקוח ייצא מרוצה עם חיוך רחב על הפנים. "ניאון עיצובים" היא בין החברות המובילות בתחומה בירושלים וכן עובדת בפריסה ארצית ומציעה את שירותיה לכל סוגי העסקים, מוסדות ולצרכים פרטיים.  בבואכם להציב שלט בעסק יש לוודא מבעוד מועד כי הנפקתם את כל האישורים הנדרשים מהעירייה. זכרו כי במידה ונתלה שלט ללא רישיון מתאים מהעירייה, בעל העסק חשוף לקבלת קנס.
יש למלא טופס בקשה אותו ניתן לקבל במחלקת שילוט ופרסום של העירייה. אל הבקשה יש לצרף מספר פרטים חשובים הנוגעים לתכנון השלט וסוגו : הדמיה של השלט המבוקש, פירוט סוגי החומרים של השלט, פתרון לתאורת השלט ועוד…

"ניאון עיצובים" מלווה את לקוחותיה לאורך כל הליך קבלת הרישיון ועוזרת להתאים את השלט לרישיון המתאים מבחינת מיקומו, גודלו וסוגו.
זכרו כי עבור כל שלט נגבית אגרה מידי שנה בגין חידוש רישיון העסק. רצוי לקרוא היטב את תקנון העירייה בנוגע לסוגי השלטים והתשלום עבור כל סוג וסוג (התשלום משתנה לפי מטרתו וייעודו של השלט ולא תמיד טורחת העירייה לעדכן את בעל העסק).
בשורה התחתונה, ירושלים היא עיר אשר מעודדת עסקים ותומכת מאוד בהקמת בתי עסק חדשים ולכן לא קיימת בעיה עם פרסום ושילוט, אך עם זאת, חשוב להקפיד על הנפקת האישורים המתאימים על מנת לא ליפול לידי הרשויות. ממש מעט ביורוקרטיה ותוכלו לישון בראש שקט בעוד השלט המוצלח שלכם מתנוסס לראווה ללא כל דופי.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן