עיצוב שלטים בירושלים

שלט בית העסק שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם. התחרות בשוק היום היר קשה בכל התחומים, במידה ויש לכם עסק חדש או במידה ואתם עסק ותיק המעוניין ליצור באז חדש ולחדור עמוק יותר לתודעה של הלקוחות, אתם חייבים למתג את עצמכם בצורה נכונה. דמיינו לעצמכם שאתם מחפשים לקנות רהיט לבית ומולכם שתי חנויות- לאחת יש שלט רעוע ומט לנפול, ואילו לשניה שלט עם לוגו מושך, המתנוסס לו מעל החנות ומשדר קלאסיות ואלגנטיות. לאיזה חנות הייתם נכנסים? עניתם נכונה, כל אחד ואחת מאיתנו נמשך לחנויות, לאנשים, ולרכבים המשדרים יוקרה והשקעה. לכן אותה חנות שלא השקיעה ביצירת תדמית נכונה, מפסידה עשרות לקוחות ביום גם אם יש לה להציע מוצרים הרבה יותר יוקרתיים ומעניינים מהחנות בה כולנו בחרנו.
 

 
חשוב מאוד שהשלט לכם יהיה מעוצב באופן המתאר בצורה הטובה ביותר את מטרת העסק, אופיו וכך ימשוך אליו את קהל הלקוחות אותו אתם חפצים להשיג.  'ניאון שלטים' מחזיקה מעצבים מהשורה הראשונה אשר מתמחים בהתאמת סוג השלט לאופי העסק ורצוי להתייעץ עם המומחים שלנו לפני הזמנת השילוט. שימו לב כי לכל עסק יש ייעוד שונה ולכן יתאים לו גם שילוט שונה. לא תמיד הזוהר והמנצנץ יתאים לכולם. לדוגמא, חנות לשמלות ערב, מחייבת שלט סולידי, נעים, שישדר אותנטיות ומראה נקי.
 

 
לא יתכן שעסק כזה יחזיק שילוט מהבהב ומנצנץ כמו שמתאים למועדונים או פיצוציות.  זכרו כי עיצוב השלט הוא מסננת ללקוחות שלכם- במידה והעיצוב הוא ברמה נמוכה, לא מושך את העין ולא משדר את מהות העסק, כך יהיה מספר הלקוחות שיכנסו אליכם – נמוך מאוד. לכן, משתלם להשקיע את ההשקעה החד פעמית הזאת, לבחור עיצוב מסוגנן ומותאם אישית, ולזכות אחר כך במיתוג מוצלח שיגרום לכל עובר אורח לזכור את המקום שלכם לטובה ולפתח סקרנות בריאה. לאחר ששקדתם על עיצוב לוגו מוצלח יש להתאים לו את חומרי הבסיס והצבע הנכונים. בחירה לא נכונה של חומרי גלם, תשווה לשלט שלכם מראה זול, גם אם העיצוב נבחר בטוב טעם. ב'ניאון שילוט' תקבלו ייעוץ מקצועי ממיטב העוסקים בתחום, הן בנוגע לעיצוב והן בנוגע לחומרי הגלם ולמימדים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן