בחירת שלט לעסק

שלט בית העסק הוא הפקטור הראשון שיוצר רושם על לקוחות. הוא ממתג את העסק, מסייע לפרסום חיובי, משאיר חותם אצל קהל הלקוחות, והכי חשוב עוזר למשוך קליינטורה. זהו העזר החזותי היחיד שאנו משקיעים בו באופן חד פעמי והוא מלווה אותנו לאורך כל הדרך. לכן, תקראו טוב את כל החוקים והכללים והקפידו לעשות את הבחירות הנכונות. בחברת "ניאון עיצובים" מלווים את הלקוח שלנו יד ביד לאורך כל שלבי הפקת השלט. החל מבחירת הלוגו וסוג העיצוב, גודלו ומידותיו של השלט וכלה בסוג החומר ממנו הוא ייצור.

"ניאון עיצובים" לוקחים בחשבון את סוג האוכלוסייה אליה מכוונים, את אופי העבודה, בעת הבחירה יש להתחשב גם בסוג האקלים באותו אזור בו יוצב השלט, אם מדובר במזג אוויר חם ויבש או שמא לח וגשום, בחירת החומר תהייה שונה לגמרי והוא יותאם בדיוק לצרכיי הסביבה על מנת שיהיה עמיד וישמר בצורה מיטבית לתקופה ממושכת. יש לציין כי עבור כל שלט שמציבים, יש להנפיק את האישורים המתאימים מהעירייה.
תהליך בחירת השלט מתחיל בבחירה נכונה של לוגו המייצג באופן הברור ביותר את אופי העסק, הקהל אליו הוא פונה, מטרות ומהות כללית. בנוסף, וחשוב לא פחות, נרצה שהלוגו יקבל את תשומת לב הקהל ושיהיה בעל עיצוב פשוט וקליט שיטמע בראשם של כל העוברים ושבים. ב"ניאון עיצובים" יש לנו מעצבים גרפיים מקצועיים אשר מתאימים את הלוגו הנכון לאחר אפיון מעמיק של העסק והתאמה לרצון הלקוח. השלב הבא לאחר עיצוב הלוגו הוא בחירת חומר הבסיס לשלט ואופן הרישום (חריטה, חיתוך בלייזר וכו'…)

השימוש במתכת כבסיס לשלט הוא נפוץ. משתמשים בפח, אלומיניום או ברזל ועליו ניתן להדביק כיתוב מודפס או לחרוט את האותיות ולצבוע אותם בחומר עמיד.  קיימים שלטים מעץ- עליהם ניתן גם כן להדביק או לחרוט אותיות. מעל האותיות יוצקים שכבת לקה המקנה לשלט אפשרות לשמור על מראה חדיש ונקי לאורך זמן.  ניתן בנוסף להשתמש בזכוכית כחומר בסיס ועליה להדביק אותיות מודפסות- מראה נקי מאוד בעל חיי מדף ארוכים. "ניאון עיצובים" מחזיקה בציוד חדשני ומקצועי ומספקת שלטים העשויים PVP בחיתוך אותיות בלייזר.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on google
שיתוף Google+
Share on email
שיתוף בדוא"ל

עיצוב וייצור כל סוגי השלטים בהתאמה אישית

מומחים בתכנון, ייצור והתקנת כל סוגי השלטים ולכל מטרה. מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אלייך.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן